Csimbi88

Social Zone

Címkék

3d (12) alkohol (33) állat (24) animáció (15) aranyos (54) art (87) autó (21) baba (12) baleset (14) beteg (133) blog (492) buli (24) cat (11) chuck (14) cica (27) cici (11) cigi (16) csaj (40) csajok (13) csimb88 (39) csimbi88 (1184) csimib88 (106) csöcs (12) cuki (28) cukiság (14) durva (107) élet (18) érdekes (204) esés (10) extrém (14) fa (12) facebook (78) fail (209) fárasztó (10) fenék (14) férfi (16) festés (10) funny (36) gif (42) google (10) gyerek (28) gyönyörű (10) halál (10) (10) hülye (14) humor (711) idióta (29) igaz (66) internet (14) iskola (10) játék (24) (11) karácsony (13) kép (197) képek (165) képgyűjtemény (17) képkosár (29) képregény (64) király (21) kreatív (121) kutya (39) lány (43) lányok (32) like (12) lol (671) macska (32) magyar (11) mell (34) meme (42) mese (27) mikulás (12) művészet (41) nagy (19) (38) nők (15) norris (12) ötletes (18) party (19) pc (10) péntek (10) photoshop (13) pia (13) picsa (10) picture (16) poén (959) popsi (10) ps (16) r.képek (10) rajz (21) reggel (17) reklám (12) rendőr (13) részeg (23) segg (15) sex (32) sexy (37) sör (25) suna (11) szar (20) szavazás (11) szép (91) szerelem (19) szex (36) szív (10) szomorú (11) szopás (11) szöveg (66) tetkó (11) történet (15) ügyes (29) valóság (21) vicc (710) vicces (502) videó (115) wc (19) wtf (27) youtube (12) zene (50) Címkefelhő

Ennyien vagytok itt

Egy kis olvasni való estére + Bónusz

2010.09.30. - Csimbi88 komment

3 TÖRTÉNET

 1.
Egyik nap az iskolában egy fényképész csoportképet készített az osztályról. A tanító néni megpróbálja rávenni a gyerekeket, mindenki vegyen a képből. 
- Képzeljétek el, milyen jó lesz, ha majd felnőttök, előveszitek a képet és azt mondjátok, itt van Judit, ő orvos. Ez meg Gábor, ő autószerelő.
Hátulról egy vékonyka hang:
- És itt a tanárnő, ő meg halott. 

2.
Egy fiatalember lázasan tanulja a szóbeli érettségi tételeket. Egy nappal az érettségi vizsga előtt riadtan konstatálja, hogy a történelem tételekre nem maradt ideje. "Mentsük, ami menthető!"- alapon EGY tételt azért megtanul, mégpedig a 13-as számút, ettől rögtön elmúlt a félelme. Másnap, amikor a 8-as számú történelem tételt húzta, egy hirtelen mozdulattal visszadugta a többi közé.
- Na-na fiatalember, mit művel? Hányas tételt húzta? 
- A 13-ast, de szörnyen babonás vagyok, ezért ijedtemben visszadobtam .
- Ilyen nincs!!! Tessék, mondja csak el a 13-as tételt!
A fiatalember jelesre vizsgázott.

3.
Cikk az L.A. Timesból
Visszanézve, nagy hibát követtem el, amikor gyufát gyújtottam. De csak az egeret akartam kihúzni - mondta a megrökönyödött Salt Lake City Hospital orvosainak Eric Tomaszewski.és homoszexuális partnere, Andrew "Kiki" Farnum, aki sürgős ellátásra szorult a kórházban miután a szex mellékvágányra szaladt. Benyomtam egy papírcsövet Kiki végbélnyílásán keresztül és beengedtem Ragott-ot, az egerünket mint ahogy máskor is. Amikor Kiki elélvezett, megpróbáltam kicsalni Ragott-ot, de most az egyszer nem akart kijönni. Akkor bekukucskáltam a csövön keresztül és gyufát gyújtottam, hátha a fényre kijön. 
A továbbiakban a kórház szóvivője vette át a szót:
A gyufa lángja belobbantotta a bélben megszorult levegőt, a lángcsóva meggyújtotta Mr. Tomaszewski hajat és az arca súlyos égési sérülést szenvedett. Ragott bundája is meggyulladt és egy, a bélben mélyebben megszorult levegőt is belobbantott, aminek eredményeképp Ragott kirepült, mint egy ágyúgolyó. Tomaszewski másodfokú égési sérülést szenvedett és eltört az orra amikor Ragott belecsapódott az arcába. Mr. Farnum első és másodfokú égési sérüléseket szenvedett a végbélnyílásán és a végbélen. 
Az újságíró megjegyzése:
A 10 legijesztőbb dolog ebben a történetben:
10. "Benyomtam egy papírcsövet Kiki végbélnyílásán..."
9. bekukucskáltam a csövön..." (ez kb. olyan mintha teleszkóppal néznék a Pokolba! Inkább a Napba bámulnék messzelátón keresztül, mint hogy ilyet csináljak!) 
8. Szegény Ragott, micsoda kisebbségi érzése lehet azután, hogy kilőtték valakinek a seggéből!
7. Nem vagyok benne biztos, de nem hiszem hogy Ragott patyolat tisztán, virágillatúan vágódott bele Tomaszewski arcába miután bejárta Kiki "szerelmi útvesztőjét". 
6. Elgondolkodtató, hogy emberek élnek és virulnak ilyen baromi erejű, vulkanikus gázokkal a beleikben.
5. Elgondolkodtató, hogy emberek, nemcsak hogy ilyet művelnek, hanem be is ismerik! Én biztos kitaláltam volna egy őrült történetet valami félbolond piromániás, fenékbebaszós pasiról, aki betört a lakásomba és magáévá tett. Akármit csak nem az igazságot! 
4. Első- és másodfokú égési sérülések a segglyukon! Az aranyér kismiska lehet ahhoz képest! Kíváncsi vagyok Kiki képes lesz-e valaha is egy jó egészségeset szarni ezek után! Na és az égő segglyuk szaga! Minimum az első öt borzalmas szagok egyike lehet! 
3. Kiki nevű emberek! Nyilvánvalóan ez egy polinéziai szó és a jelentése: idióta fehér ember, aki rágcsálót tesz a fenekébe.
2. Miféle kórház tart sajtótájékoztatót ilyen témáról???
1. Ez Salt Lake Cityben történt... Miféle emberek a mormonok? 

BÓNUSZ:

Kattints ide, és nézd meg teljes méretben!

Címkék: kép lol vicces poén bónusz csimbi88 történetek;szöveg

süti beállítások módosítása